Поштова скринька для добровільних сповіщень безпеки польотів:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Завантажити бланк добровільного сповіщення
Тухар Ганна Григорівна - методист вищої категорії методичного кабінету академії
Методичний кабінет є структурним підрозділом Української державної льотної академії, який здійснює забезпечення ефективної навчальне - методичної роботи та організацію, координацію і системне удосконалення освітнього процесу в її навчальних структурних підрозділах.
Методичний кабінет призначений для розроблення та здійснення заходів організаційного та методичного характеру, які спрямовані на вдосконалення, модернізацію та оптимізацію освітнього процесу в частині його повноважень.
- Структура навчально-методичного комплексу
- Методичні рекомендації щодо розробки програми навчання здобувачів вищої освіти - силабусу
- Методичні рекомендації до розроблення та оформлення робочої програми навчальної дисципліни
- Методичні рекомендації щодо розробки та оформлення робочих програм практик
- Навчально-методичні видання та вимоги до них. Методичні рекомендації
Для більш якісної взаємодії з учасниками науково-освітнього процесу Центром забезпечення якості вищої освіти в ЛА НАУ створена "ФОРМА ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ", за допомогою якої запрошуємо стейкхолдерів (заінтересовані сторони) висловлювати свої пропозиції та зауваження щодо освітньої, наукової та іншої профільної діяльності Академії.
Усі повідомлення, відгуки, пропозиції та зауваження буде уважно вивчено й опрацьовано.
|
|
Положення про Центр забезпечення якості вищої освіти в УДЛА |
|
|
|
Положення про відділ ліцензування та акредитації Центру забезпечення якості вищої освіти в УДЛА |
|
|
|
Положення про відділ моніторингу та автоматизованого формування звітності освітньої діяльності Центру забезпечення якості вищої освіти в УДЛА |
![]() |
ШІ в закладах вищої освіти: рекомендації для викладачів, студентів і керівників |
![]() |
Роз’яснення НАЗЯВО щодо застосування критеріїв оцінювання якості освітньої програми (методичний посібник) |
|
Наказ Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти від 15.05.2024р. |
* |
Наказ МОНУ 11.07.2019 № 977 "Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти" |
* |
Закон України "Про освіту" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380) |
* |
Закон України "Про вищу освіту" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 37-38, ст.2004) |
|
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG) Ухвалено Міністерською конференцією в Єревані, 14-15 травня 2015 р. |
В цьому рейтингу Українська державна льотна академія посіла 38 місце.
- Рейтинг працевлаштування випускників Академії.
Льотна академія Національного авіаційного університету, нині Українська державна льотна академія (УДЛА), має показник працевлаштування випускників на рівні 62.63% та посідає сорок шосте місце зі ста тридцяти восьми закладів вищої освіти.
- Звіт з моніторингу працевлаштування випускників закладів вищої, фахової передвищої освіти
- Webometrics
Рейтинг українських ЗВО на початок 2025 року згідно рейтингу Webometrics
Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу
Webometrics Ranking of World's Universities January 2025 (Edition 2025.1.0 beta v2).
Січневе видання 2025 року включає майже 32 000 вищих навчальних закладів з усього світу. Модель ранжування базується
як на веб-даних, так і на бібліометричних показниках, які збираються з надійних джерел, таких як Majestic, Google Scholar
та Scimago-Scopus.
В оновленій редакції рейтингу УДЛА зайняла 152 місце серед українських ЗВО та 13046 місце в загальносвітовому рейтингу.
https://euroosvita.net/index.php/?category=1&id=8376
"Рейтинг світових університетів Webometrics" є ініціативою лабораторії кіберметрики, дослідницької групи, що входить до вищого державного дослідницького органу в Іспанії - Consejo Superiorde Investigaciones Científicas (CSIC). CSIC є однією з перших організацій фундаментальних досліджень у Європі. В 2006 році CSIC складалася з 126 центрів і інститутів, поширених по всій Іспанії. CSIC є частиною Міністерства освіти і її основна мета - сприяти науковим дослідженням, щоб поліпшити прогрес науково-технічного рівня країни, що сприятиме підвищенню добробуту громадян. CSIC також відіграє важливу роль у генерації нових дослідників і техніків у різних аспектах науки і технології.
Організація співпрацює з іншими установами іспанської системи досліджень і розробок (університетами, автономними органами влади, іншими державними та приватними дослідницькими групами) і з соціальними, економічними, національними або іноземними агентами, які сприяють своїм дослідницьким потенціалом, людськими і матеріальними ресурсами у розвитку дослідницьких проектів або консультують та здійснюють науково-технічну підтримку. CSIC була заснована в 1939 році з попереднього органу, створеного в 1907 році під керівництвом професора Рамона Каджала, лауреата Нобелівської премії.
Лабораторія кіберметрики, яка є частиною CSIC, здійснює кількісний аналіз веб-змісту, особливо пов'язаного з процесами наукового спілкування. Це нова дисципліна, що називається кіберметрикою або вебометрикою.
Кіберметрична лабораторія з використанням кількісних методів розробила та застосувала індикатори, які дозволяють вимірювати наукову діяльність в Інтернеті. Кіберметричні показники корисні для оцінки науки і техніки, і вони є ідеальним доповненням до результатів, отриманих за допомогою бібліометричних методів у наукометричних дослідженнях.
Конкретні напрямки досліджень включають:
• Розробка веб-показників, які будуть застосовуватися в областях іспанської, європейської, латиноамериканської та світової науки;
• Кількісні дослідження наукової комунікації через електронні журнали та сховища;
• Показники та візуалізація соціальних мереж в Інтернеті з дружніми, динамічними та інтерактивними графічними інтерфейсами;
• Розробка та оцінка методів документального аналізу веб-ресурсів;
• Дослідження, що застосовуються до наукової діяльності в Інтернеті;
•Розробка прикладних методів кіберметрики, заснованих на позиціонуванні в пошукових системах веб-доменів;
• Аналіз використання інформації через веб-видобування даних журналів.
Ключові індикатори та методологія їх розрахунку наведені за цим посиланням
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Рейтинг авіаційних навчальних центрів згідно глобального сайту авіаційних новин aviationvoice.com.
Серед країн світу ЛА посідала 138 місце.
Серед країн СНД ЛА посідала 7 місце.
Ключові індикатори та методологія їх розрахунку наведені за цим посиланням.
_____________________________________________________________________________________
Академія вважається однією з кращих міжнародних льотних шкіл і є унікальною складовою національної освіти в Україні.
https://www.bestaviation.net/school/state_flight_academy_of_ukraine/
Оновлено: 10.01.22