“Театральний кавун”, “Чорноземний мегаполіс”: бренд Кропивницького від “льотної” молоді

“Маркетингова стратегія Кропивницького очима молоді” - такою була тема мозкового штурму, під час якого студенти та курсанти УДЛА визначали головні “фішки” обласного центру, визначали найбільш яскраві маркери його ідентичності, працювали над створенням бренду міста та креслили найбільш перспективні та актуальні напрямки його розвитку.
Фасилітована зустріч такого змісту відбулася в академії наприкінці минулого тижня. Її проводили Олександра Гліжинська – залучена експертка Місцевої асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація Учасницького Розвитку Громад» та Аліна Пузакова – заступник начальника управління – начальник відділу економічного розвитку управління економіки департаменту з питань економічного розвитку Кропивницької міської ради. Обидві сторони співпрацюють з Міжнародною організацією з міграції у рамках реалізації проєкту «Відновлення та посилення спроможності громад», що впроваджується за фінансової підтримки Німецького банку розвитку KfW від імені Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
Спочатку учасники заходу дізнавались, чому важлива маркетингова стратегія міста, якою є роль молоді у формуванні бренду громади тощо. Далі - робота в креативних групах: створення візуальної карти ідентичності (символи, кольори, образи, метафори), презентація напрацювань та обговорення того, як змінилося сприйняття ідентичності після початку війни. Саме під час цієї частини роботи і з`явились креативні та неочікувані поєднання-асоціації як можливий бренд Кропивницького, як-от “Театральний кавун”, “Чорноземний мегаполіс” та інші.
Потім учасники виконували низку завдань: визначити 3–5 подій, фактів, постатей, продуктів сервісів, якими варто пишатися у сферах: культура, економіка/бізнес, туризм, сучасні інновації; аргументувати, що може стати «візитівкою» Кропивницького для України та світу, та презентували/захищали свої результати. А далі - новий мозковий штурм - вже про те, яким чином за допомогою конкретних проєктів можна популяризувати Кропивницький (наприклад: фестиваль, віртуальний музей, туристичний маршрут, інформаційні продукти). Так у процесі роботи з`явились такі цікаві та корисні ідеї, як відновлення творчих фестивалів, благодійні заходи для пенсіонерів тощо.
Як запевнили організатори заходу, всі ідеї та пропозиції від студентства задокументовані та будуть розглянуті під час розробки маркетингової стратегії громади, як і результати роботи студентів інших вишів міста.
						
						













